Banner created with MyBannerMaker.com

Saturday 16 July 2011

Suara Kekasih....




Benarkah itu Cinta atau hanya perasaan yang selalu mengganggu perasaan dan jwaku sebagai seorang anak muda. Emmm...ntahlah...aku takut untuk bercinta sekali lagi tetai aku perlukan cita dalam hidupku...aku perlukan kasih sayang seorang yang bernama suami. Tapi kenapa aku takut untuk bercinta?Adakah aku gagal menemui cinta sejati ku?adakah aku takut untuk menangguh risiko yang aku akan ditinggalkan sekali lagi?Adakah aku takut diri yang selalu lemah ini akan hanyut sekali lagi dalam gelora asmara yang hanya mengikut nafsu semata-mata?
Jawapan aku adalah YA...AKU TAKUT UNTUK MENGHADAPI KENYATAAN ITU SEMUA.

Ya Allah..andai benar cintaku ini hanya untukMU...
Kau lampirkanlah sekali cintaku pada sesorang yang melampirkannya cintanya kepada MU YA ALLAH....
ENGKAU dekatkan lah hati kami ..
ENGKAU satukanlah hati kami..
ENGKAU permudahkan lah cinta kami,
ENGKAU redhakanlah hati kami,

amin.....

No comments:

Post a Comment